Kızlar ben kadın doğuma gittim dedi senin bebeğinin gelişimi durmuş bu bebek daha fazla anne karnında kalmamalı beni başka hastaneye yönlendirdi ama sevk kağıdı vermedi zaten sezeryan olacağım için doğum vaktim gelmiş sayılır sadece bitane kağıda tıbbi müdahale falan yazdı doktor yazısından pek anlamıyorum o kağıtla acile git seninle ilgilenirler dedi ben o yazdığı kağıtla gitsem beni doğumhaneye alırlar mı bilgisi olan yazsın lütfen ❤️🙏