Canım benim ilk düşüğüm olduğunda ne ağrım ne sızım vardı. Gece 12 den sonra adet sancısı gibi başladı sabah ezanına kadar devam etti sonra uyuya kaldım sabahta uyandım kanamam oldu. Tecrübesizlikten anlayamadım keşke gece Bi taksi tutup acile gitseydim dedim. Düşük ihtimali göze alarak doktora git ya da başka doktora git mutlaka.