Mrvemr3449 ben 15 haftalığım bende de oluyor, gebeliğimin başından beri de midemde hazımsızlık problemi var her gece rennie şurup içiyorum. Şimdiden böyleyse ilerleyen zamanlarda ne yapacağımı bilmiyorum 😕 Ama size tavsiyem az az sık yiyin ve yemeklerden sonra oturuş pozisyonunuza, eğilmemeye özen gösterin ya da hemen üzerine uzanmayın. İçebiliyorsanız da sabahları aç karna bir tatlı kaşığı tahin için. Allah kolaylaştırsın hepimiz için🤲🏻🌸