12 sinde kürtaj oldum 12-13-14-15 günlerinde azar azar kanamam vardı. Sabah uyandığımda afedersiniz idrarımı yaparken ordan kan çıktığını hissettim adet kanaması gibi kırmızı şekilde geliyor kasık ağrı ve bel ağrım da oluyor çok aşırı şekilde değil ped dolmuyor sadece idrara çıktığımda gidiyor kan normal mi bu? Salı günü kontrolüm var