En alttaki cizgi sancı oluyor, orda rakamlar var 20-30-40 felan o cizgi yukarıya doğru dalgalı şekilde cıkıyormu desem öyle anlarsın
Zaten nst bağlıykende bi kalp atışı var birde sancı taco yazıo sanırım eğer o 30un üstünde cıkarsa sancı geliyor demekdir öylede anlarsınız
Sizde hic sancı cıkmamış