Benimde öyleydi soğan kürü yaptığım ay,koyulaşma oluyor ama pik olması yine normal süreçte ilerlemşşti bende,hatta ben soğan kürü yaptığım ay hayatımda ilk defa 2 kere yumurtladım 🤭😆gebelik elde edememiştim ama bi sonra ki ay yani bu ayda pozitif gördüm ama kimyasal oldu