Kocamanailem_ Zuluss benim 32. haftada erken doğum riskim vardı. Ciğer geliştirici vurulmuştum. Tam 40. haftada doğumum oldu
aslhnkrts9 Zuluss benim 7 cm açılmam varken yapılmıştı 4 gün sonra doğurdum. Açılma sancı vs yoksa daha ileriki haftalarda olabilir
susam_18 Zuluss banada 29.haftada celestone yaptılar 34 olcaz daha doğum olmadı inşallah zamanında gelir🤲🏻♥️
atesnzm Zuluss 32. Haftada erken doğum riskimden dolayı iğne yapıldı 38+3 üm gelen giden yok hala bekliyorum
Zuluss aslhnkrts9 benim kanamadan dolayı gitdim 2 ml açıklık var dedi oramda yumuşamış ciğer geliştirici yaptılar ama taburcu etdiler
Cemile-88 Benim 27. ve 32. haftalarda erken doğum riskden dolayı ciğer geliştirici vurdular iki doz şu anda 38 + 2 olduk bekliyorum
Bluebey Zuluss ben burda 2 cm acikla 5 hafta gezdim diyen gordum 😂 ama siz farkli bi doktora gozukun bence size aciklama yapmamislardi zaten
aslhnkrts9 Zuluss açılma ilerlemeyebilir de canım doktor evde yatmak şartıyla beni bile taburcu edecekti 7 yle O iğnenin etkisi büyük yani biz çok faydasını gördük kızımda Bi arkadaşım 3 cmle bir ay gezdi
Zuluss Bluebey hmmm ne için bende sandımki açılmam var iki güne falan doğururum o yüzden vurdular kanama açılmada olmuştu 2 ml
Zuluss Bluebey evet pazartesi gidicem başka doktora sinir oldum zaten ağzından kelpetenle laf alıyordum zaten insan bir söyler süreç nasıl nasıl olucak falan