Payiz merhaba , benim yumurtlama da sıkıntım yok mesela eşten kaynaklı bende klomen kullandım hep çok fazla yumurtam oldu ve doktorum hep tutarsa ikiz üçüz olur dedi. Biri tek tuttu bir kızım var. İkinci kullanışım bu ay daha belli değil yine üçüz bile olur dedi. Aslında eşten yana sıkıntımız olmasa bence tutardı zaten 🙄