sevcnnn9 Ben noodle çok seviyorum 7 haftalık gebeyim indomi Türk markası yememde sakınca var mı bebek için zararlı mı
obli sevcnnn9 tabi ki var onların içinde çin tuzu var. Normalde bile çok zararlı bebek için daha zararlı hele şuan bebeğinizin organları oluşuyor ilk 3 ay çok önemli.
Semyil sevcnnn9 ben hamileliğim boyunca canım çektikçe yedim öyle abartılacak kadar hergün hergün yemezsen zararı yok ben 2 haftada bir falan yiyordum doktorumda çok yememek şartıyla yiyebileceğimi söylemişti.
Cnhavva sevcnnn9 dudomi de cin tuzu falan yok yemek istersen onu ye helal diye geciyo icinden yag falan cikmiyo sadece baharat var onu dene ama benim midem de bulaniyo du ben yiyemedim pek agir geldi
QueenMommy sevcnnn9 Ys bence yeme bende seviyorum 5 haftalık hamileyim ama sıkıcam dişimi yeme iyi değil