Adetten sonra ara ara kontrole gidersiniz. Zaten bir süre sonra iğne, fitil vs kullandırmaya başlarlar. Rahim kalınlığınız uygun seviyeye geldiğinde ise transfer gerçekleşir. Ortalama adetin 18-24. günü civarı yapılır. Yani benimki doğal döngüde olması adına ovulasyon döneminden 5 gün sonra yapılmıştı. 5. Gün embriyosu olduğu için O da 21. Güne denk gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.