Ya yemın ederım artık Korkuyla yaşamaktan yoruldum 2 sene önce 33 haftalık bebegım erken doğdu başka sebepten vefat etti, hem rahım ağzı kısalığı vardı hemde doğuma gırerken aldıkları kanda yüksek enfeksiyon vardı suyum gelmıstı zaten gece. Doğumdan 1 hafta önce esım grıp oldu ama hıc bır belırtım yoktu doğum sonrası 1 haftada düşmeyen crp ve ateşten hastanede yattım anlayacağınız çok cektım üstüne 2.5 ay sonra bebegımı kaybedince travma kaldı bende bu.
Şimdi yıne hamıleyım oğlumun doğum gunune 1 hafta var o doğum yaptığım güne, karnımdakı bebegımde 32 haftalık yıne aynı tarıhe denk gelıyor 33 hafta. İşin kötüsü sabah işten eşim geldı serum yemiş burnu tıkalı bayagı gripti yıne 2 sene oncekı gibi aynı zamanda hastalanmış. Suan belırtım yok daha dün antıbıyotıgımı bıtırdım crp yuksektı 1 hafta kullandım ılac, ama cok korkuyorum ya yıne aynısı olursa dıye. Serklaj oldum ama enfeksıyon işini nasıl yapıcam, dün esımle temaslıydık ama bugün hasta olduğunu anladı maske takıyor bende maske takıyorum denk geldıgımızde odaları tamamen ayırdık aynı odada degılız, ben sadece maskeyle onun odasına arada mecburı gırıyorum o kadar, ya yıne aynı şeyler olurmu ya bana geçerse ya yıne aynı tarıhte doğurursam yemin ederım delırıcem😞 artık rüyalarımda kendımı hep hastanede görüyorum doktora gıdıp rüyamda ben enfeksıyondan mı dogurdum dıyıp duruyordum rüyamda bıle o derece vahım durum anlayın