Benımde sol kasık agrım oldu dun canım soru başlığı actım hatta, bugun gıttım hekıme iyiydi elhamdulillah sanırım enfeksiyon olabılır dedı daha once vardı monurol kullandım nıtrıt temızlendı lökosit akıntı için degerı pozitif çıkarmış sorun olmaz demıstı lökosit için, dun yıne agrıdı saglık ocagına gıdıp verıcem tekrar tahlıl bol su iç dedı doktot enfeksıyon için ağrı yapabılır sol kasıgında dedı hekımım. Elhamdulillah içim rahatladı ama enfeksiyon riski onune gecmek için boool su içmemiz lazım saglıkla alın kucagına🌸🌸