40+1hafta ile bekliyoruz bu gün nişanım geldi ara ara sancilarim oluyor doktora gittim pazartesi gününe kadar bekliyoruz suyumda biraz azalma gördü pazartesi önce normali deneyip sonra sezaryene yöneliriz dedi ama endişeliyim ya normal olmaz ve o kadar çaba sonrası sezaryen olursa diye bi sorun olursa diye normal doğum istiyordum çok ama sanırım pazartesi sezaryen isteyeceğim gibi