İlk çocuğumda kullandık evet ama meme reddi yaşadık emzik kaynaklı olduğunu da düşünüyorum, şu an yine hamileyim ne olur ne olmaz diye alıcam ama çok kullanma taraftarı değilim, bıraktırması da ayrı bir mesele oluyor çünkü emziksiz geçirmeye çalıştığımız günlerden birinden sesleniyorum 😂