Zehrayenianne Merhaba anneler 38+3 üz bu gün karnım iyice aşağıya indi doğum belirtisi olduğunu biliyorum ama bu olduktan kaç gün sonra doğum olur bilmiyorum sizce kaç gün sürer
beyza36 Zehrayenianne benimde indi biraz sanırım 38+2 . Bebeğin hareketleride arttı . Karnım acıyor ve kaşınıyor. Çok az kaldı ama yinede inanamıyorum sanki hiç doğurmayacam 😂🤣
Aslaninannesi_ Zehrayenianne inanılmaz heyecanlı değil mi ya birşey kalmamış maşallah 🧿 ben daha 24 teyim o günleri bakalım görebilecek miyim 😀
Zehrayenianne eda_koksl aaa 2 hafta olmuş ineli bende inince hemen bi kaç güne doğururum sandım valla sizin bebeğin cinsiyet ne bizim kız belki erken gelir ☺️
Zehrayenianne beyza36 bende sanki 40 ı görecekmişim gibi geliyordu ama karnım inince bi kaç güne doğururum diye düşündüm😂
eda_koksl Zehrayenianne Bende inince hemen geliyor zannettim ama halen bekliyoruz bizimki erkek evet sizinki daha erken gelebilir.🌸 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻
Zehrayenianne Aslaninannesi_ Çok heyecanlı ve stresli hazırlıklar bitmiyor biri bitiyor biri çıkıyor herşey tamam diyorum ay çikolatayı unuttuk diyorum 😂😂😂 hala da eksiklerim var asla tastamam bitmedi. Zaman çok hızlı geçiyor bir bakmışsınız ki 38 olmuşsunuz sağlıkla kavuşun 💕💕