Arkadaşlar gonal f kulandim sonucunda 2 tane yumurtam oluşmuş geçen ay ohss olmuştum bu ay o risk azalsın die doktorum ovitrelle iğneyi pazartesi gün yapmamı söyledi bu gün de progestan fitil kullanmaya başladım böyle olup güzel sonuç alan varmi yada nasıl bi yol isledinizz