Cglglr Kızlar dün bajinal muayene oldum biraz kendimi kastım sanırım o yüzden galiba canım baya acıdı. Bugün yürüyemiyorum resmen orama kramplar giriyo. Adım atamıyorum ağrıyo. Bu durumu yaşayan var mı ?
Cglglr 38+2 haftalık hamileyim. 1 cm açıklık var dediler. Sancılarım da çok hafif var gibiydi. Ama şuan sancım va yok sadece vajinamda ağrı var
Bebekveben Dün bana da açıklık muaynesi yapıldı insan ister istemez kasılıyor yapılırken de acıdı zaten dün akşama kadar da ara ara ağrı oldu ama bugüne gecmisti
Cglglr Bebekveben canım doğum sancısıymış doktor öyle dedi. Doğum başlamış 3 cm oldu açılmam dün vajinal muayenede 1 di. İnşallah hızloca açılmam olur da doğururum