ArasMom__ Kızlar hergün kefir tüketmeye başladım sade kefir belki nebze olsa kabızlığımı geçirir diye. Hergün tüketmenin bir zararı yok değil mi??
Rmys0 ArasMom__ üzerinde içeriginde pastörize inek sütü yazıyor içeriginde sıkıntı olmaz demi ya bende kabuzlık için almstm da
Tospkkk ArasMom__ ben de hamileliğim başından beri düzenli olarak hep kefir içtim, 1 litrelik alıyorum üç gün içip bi gün ara veriyorum tiksinmemek için. Şimdi 37. Haftaya girdim 2 haftadır içemiyorum artık ama zararı olmaz merak etmeyin. Sütten daha faydalı demişti gebe okulunda diyetisyen.
helloandhello ArasMom__ hayır niye olsun çok yararlı kabız olmazsınız hem çokta güzel kilo aldırıyor bebeğe 🥰
Larraa Hayır taze olmasına, uzun süre buzdolabında açık kalmamasına dikkat ettiğiniz sürece zararı değil faydası var. Ben gebeliğimin başından beri tüketiyorum 🌸
Larraa szr123 Sütü genel olarak sevmediğim için tüketemiyorum açıkçası. Peynir, kefir, yoğurt gibi süt ürünlerini tüketince zaten sütün açığını kapatmış oluyorum bir şekilde ama kalsiyum kaynağı ve protein içerikli olduğu için bebeğe tabi ki faydası var.
mcansu szr123 süt grubu içinde süt en alt seviyede diyebilirim kalsiyum olarak içerik olarak vs. Süt yerine süt ürünleri daha etkili oluyor
Tospkkk Rmys0 zararının olduğunu düşünmüyorum ama paket sütlet aşırı da faydalı değil, diyetisyen de en faydalısı kefir demişti. Kefir içemiyorsanız ev yoğurdu da yapıp tüketebilirsnz
ArasMom__ Rmys0 valla idare eder günde iki bardak içiyorum ama makat çatlağım durduğu için zorlanıyorum yinede
ArasMom__ Tospkkk aynen bende günde iki bardak içiyorum bir aydır başladım bebeğimin gelişimini iyi destekliyor
Minikmucizemmm26 betullale sade kefirin içine ben muz atıp blender ile iyice karıştırıyorum kefirin kokusu ve tadı daha iyi oluyo sadesini ben de içemiyorum sevdiğiniz meyvelerle karıştırıp içebilirsiniz
prensim660 Bende Altınkılıç markasını içebildim sade ve meyveli olarak dönüşümlü içiyorum tiksinmemek için, ve faydasını gördüm doktorum da önerdi
melegim01_ ArasMom__ bende meyveli ıcıyorum cnm özellikle içeriği okuyorum katkı maddesi yok yazıyor içim marka zarar varsa içmeyelim o zaman bir arkadasım da hamıleydı doktoru kefir ıc demıstı meyveli olanı hep ıctı sımdı dogum yaptı bende sordum doktora sakıncası yok demıstı