1_Pandackk Merhabalar güzel anneler benim bir oğlum var 2 yaşında şuan tekrar anne olmayi çok istiyorum soğan suyu denedim her şeyi denedim olmuyor doktorun verdiği tedavi de sonuç alamadik 2 defa kimyasal gebelik yaşadım oğlumdan sonra öncesinden 3 düşüğüm var 1 kürtaj oldum bazen çok zor oluyor umudum pek kalmadı aşırı kafa takıyorum 🥺 sizler de nasıl durumlar ne kadar süredir istiyorsunuz bizim 1 yılla yakin oldu hala olmadi bklm 🤷🏻♀️takdir -i ilahi ne diyelim neler deniyorsunuz nasıl bir tedavi sürecinde siniz bu süreçte olanlara moral olur inşallah ❤️
Ilktan 1_Pandackk önce doktora gidip güzelce muayene olun sonra folik asite başlatıyor 1 sene süre veriyor o senede olmassa tekrar gel diyo birde yumurtlama takip programı var onları takip edin ben elika diye yüklemiştim orda söylüyor hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
QueenMommy 1_Pandackk Birşey sorucam profilde arkaplan kapak resmini nasıl koyuyorsun bende 3 nokta yok sağ üstte
busra2512 1_Pandackk merhabalar 👋 benimde bi tane oğlum var 4 yaşında biz de kardeş istiyoruz. Mart ayında denedik olmadı daha sonra farklı sebeplerden erteledik. Eylül de tekrar başladık bu ayda olmadı bakalım Aralık ayı sene sonu sürpriz i olur belki ☺️ ben doktora gittim eylülde genel bi kontrol her şey yolunda dedi folik asit başladık hormon testi yaptırdım. Çok şükür bi sorun yok zamana bırakıp Allah a sığınıyoruz. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺
bebegimd7 1_Pandackk RABBİM nasip etsin. İlki ne kadar denemeden sonra oldu? İlki hemen olup ikinci biraz zaman alanlar oluyor
Selcantvsn Benimde olmuyordu sağlıklı beslendim şekeri paketli şeyleri bıraktım spor yaptım oldu çok şükür
Emsalk bebegimd7 bizim bir kızımız var 5 yaşında 2. Bebeği 7-8 aydır deniyorduk sonrasında oldu bence kafaya çok takmamak gerekiyor o zaman oluyor ne zaman neden olmuyor sorusundan vazgeçtim o zaman hamile kaldım çok şükür daırısı isteyen herkese inşallah
1683618 bebegimd7 biz evliliğimizden beri deniyorduk 1 yılda oldu nasip kısmet bide stres bence etkiliyor sürekli takip ettim günlerini o zaman olmadı artık tam saldık olursa olur diye bir ay sonra gebeliğimi öğrendim
e0d0a0 1 buçuk yıllık evliyim bende ocakta hamile olduğumu öğrenmiştim şubatta kalp atışı olmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım daha sonra bir kimyasal gebelik geçirdim neredeyse bizde 7 8 aydır deniyoruz rabbim inşallah sağlıklı bir bebiş nasip eder❤️
Nacyax 1_Pandackk bizde 1 seneden fazladır deniyorduk bende pcos eşimde de varikosel vardı çok ileri değildi ikimizinde ama biz çok kafaya takıyorduk tedavi olmak için hastaneye gittim dosya açılacak dediler tahlil falan sonra taşınma olayımız oldu ev sahibimiz evden çıkardı bizi o sırada bende ertelemek istedim o kadar çok hastaneye gidip gelmiştim ki bunaldım yeni evimize geçtik bi rahatladık bi gün kasıklarıma aşırı batma hissi oldu aynı gün hastaneye gittim kan tahlili istedi 8.65 betayla bebişimi öğrendim şimdi 9+5 teyiz çok şükür 🥰🥰🥰 yani kafaya çok takma ne kadar çok takarsan o kadar çok olmuyor
MinikBrokoli Ballı çörek otu ve avokado, pekmez , sağlıklı beslenme ve soğan suyu( yumurtalama haftası üç gün boyunca 2-3 defa) Her şey sırasıyla ve sakin kafa ile tık çift çizgi 🥰
Egegayk MinikBrokoli kızlar sondan2.dün yaptığım ovülasyon bide biraz önce yaptım 3 Kasım yumurtlama 6 kadım çatlama sizce gebelik ihtimali var mı
Shdtnnc Egegayk bende yumurtama testiyle hamile kaldım tam çift çizginin olduğu gün yüksek ihtimal oluyor sonraki 2 günlerde de sadece ihtimal oluyor çift çizgi olduğu günü değerlendirdiysen yüksek ihtimalle canım :))
Shdtnnc 1_Pandackk öncelikle sitres yapmaman gerekiyor canım ben doktorumun tavsiyesiyle elenatal1 kullandım ve yumurtlama testlerini değerlendirdim gerçekten de ilk ayımda hamile kaldım işe yaradı :)
Shdtnnc Egegayk eğer o günü değerlerlendirdiysen yüksek ihtimal oluyor tabi ben kesin bir şey söyleyemem
Sinan35eda 1_Pandackk benimde bi oğlum var bu ay bende kimyasal yaşadım 13 aylik bizde deniyoruz ilk hamileligimde diane kullanmıştım ben onunla hamile kalmıştım doktorum bu ilacı kullanıp çoğu kişi hamile kaldı demişti bana tekrar bu ay başladım adetim bitince hayırlısı bakalım Rabbım isteyen herkese nasip etsin
pinar_5 1_Pandackk merhaba benim çocuğum yaklaşık bir yıldır istiyoruz biz de bu ay ovulasyon testleriyle takip yaparak değerlendirdik günleri ve hiç yapamadığım belirtileri görünce gebeyim sandım ama bugün regl oldum daha doğrusu iki gün sonra olmam gerekiyodu ama bugün oldum. Geçen sene kimyasal gebelik geçirdim ben de. Artık büyükler Ankara’ da doktor araştırmaya başladılar. Eşimde sorun yok benim tek sorunum amh düşüklüğü ama doktorum da bu değerimi normal karşıladı doğal yollarla gebe kalabilirsin dedi biz eşimle iki buçuk yıl uzaktan yürüttük evliliğimizi işinden dolayı bir yıla yakın aynı evi paylaşıyoruz inşallah olur ama bu durum beni ister istemez üzüyo malesef