Sibelipekf Kızlar dondurucuya birşeyler atacağım fakat poşetle atınca inanilmak koku oluyor hangi kapları kullaniyrosunuz a101 de renkli dondurucu kapları var onlardan alsam işe yarar mı sizce
Seymabalkara Sibelipekf Trendyolda 1 litrelik kaplar var tanesi 12 13 liraya geliyor. Ben kullanıyorum buzluk nizama giriyor 😅 buzluk saklama kabı olarak aratınca çıkıyor 10lu 20li satılıyor. A101dekini bilmiyorum ama
Rabiul Sibelipekf geçen hafta bime gelmişti ondan aldım daha düzenlemedim bende ama benim buzluğım maşallah koku yapmıyor
Sibelipekf Rabiul koku olması buzluktan mi ki bence poşetten kaynaklı hava alıyor ondan koku oluyro diye düşünüyorum