Arkadaşlar sekiz haftalık hamileyim. Daha önce kanamam oldu ve düşük tehlikem devam ediyor progeston kullanıyorum. Dün akşam koyu kahverengi lekeler gördüm ama adet ağrısı gibi kasıklarımda ve sırtımda bir ağrı var. Sizce neden olabilir daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?