Ebrarin_annesiiii0623 e0d0a0 6 gün öncesi test varya cnm ondan yaptm ilk yaptığımda tek çizgiyi 30 dk sonra baktığımda çok hafif bisi olmuştu eşimde yok idrar değdi ıslandı ya ondan öyledir dio resimde yukleyemedim
e0d0a0 Benimde sizin gibi olmuştu çok silikle gördüm sonra başka test yaptım onda çıkmadı kan verdim hcg 15 falandı sürekli gittim kan verdim düştü gün geçtikçe kimyasal gebelik demişlerdi
Ebrarin_annesiiii0623 e0d0a0 bnde birinde silik gibi var tok gibi nisiydi sonra başka yaptım onda çıkmadı ama 1 saat sonra baktığımda çizgi yan yatış şeklindeydi üstten de var gibiydi anlamadım gitti bu testlerden bisi 5 gün sonra günüm bakalım ne oluck artk
e0d0a0 Ebrarin_annesiiii0623 en iyisi gününüz geçti mi yapmak ama insan da dayanamıyor bende şu an günüme altı gün varken pembe lekelenme tarzı bişi yapıyorum yerleşme kanaması falan diyorlar bekliyorum günüm gelsin diye ama dayanamıyor insan