Kızlar selam. Otoimmun hastalığım sebebiyle riskli gebe olarak takip ediliyorum. Önceden iki kaybım oldu şimdi yeniden hamileyim. Ve doktorlar benim gibi hastalara gebelik pek önermiyor annede ölüm riski/organ hasarı ihtimali yüksek diye. Bu sebeple 2. Çocuğu yapmamıza izin verilmeyebilir. Tabi önceliğimiz şimdiki evladım sağ salim doğsun büyüsün 🤲🏻 2. Çocuğa izin verilmeme ihtimalinden dolayı kordon kanı kök kücre saklatmayı planlıyoruz. Üç firma var onkim, babylife, yaşam bankası. Üçünü araştırıp bir firma ile çalışmaya karar vereniniz var mı? Malum haberler o kadar kötü ki insan güvenemiyor. Bazılarında kordon dokusunu sattıklarını falan duydum. Yardımcı olabilir misiniz deneyimli olanları bekliyorum 🙏🏻