Minehan_64 40haftalık oldum sancım ağrım yok bebeğin suyu iyi sağlıklı diyor doktor ama çok heyecan yapıyorum gün geçmiyor sanki benim gibi olan var mı ?
HaticeEmre Minehan_64 bende 40 haftalığım karnımın altı çok yumuşak arada rahmime Kasılma giriyor o kdr 🤷♀️Beklemedeyiz