Yenianne6161 Merhaba kızlar dün çok hareketliydik bugün baya durgunuz doppler ile dinledim şükür kalıp atışlarını duydum ama ne zaman bir gün önce çok hareketli olsa ertesi gün dinleniyor sanki 😃😃 sizde durum Nasi
meryinthemood Yenianne6161 biz de öyleyiz hareketlerini hissediyorum ama tekmeleri azalıyor bazen dürtüyorum😅
Elfnr_ Yenianne6161 31+6 yım şuan geçenlerde bi korkuttu beni ama hareketleri iyi şuan belki yoruluyordur pazartesi soracağım doktora
hilalasc Bu bebişler hep aynı herhalde 😂 bizimki de bazen iki üç gün aşırı durgun oluyor korkutuyor sonraki birkaç gün de ne gece ne gündüz durmuyor çok hareketli olsa kızıyorum hareketsiz olsa kızıyorum çocuk da delirdi 😂
Yenianne6161 hilalasc vallahi şizofren oldum artık, sağlıkla doğsaydı da rahatlasaydık az kaldı 32 deyiz 🤣
sezerats Bi süredir assla durmuyor sürekli kıpır kıpır, yoruluyorum artık hareketlerinden canımı da acıtmaya başladı 😂
Semamamy Haftadayiz bizde hareketleri vajinaya yakin bolgede oldugu icin canimi acıtiyor ama onlar icin herseye katlaniriz cunku biz super anneleriz 😁💘🥰🍼
hilalasc Yenianne6161 çok şükür son günlere geldik tüm tuşlara basıyorum doğum başlasın diye hayırlısı olsun artık 🤭
Elfnr_ Yenianne6161 evet haklısınız bende çok kortum ama belki yoruluyorsunuzdur ondan da olabilir burda birkaç forum okudum günde 10 hareketi varsa sıkıntı yokmuş canınızı sıkmayın bebeğe de yansır biliyorsunuz kontrole gidin bi doktor görüşü içinizi rahatlatacaktır
Sema_3858 Ben daha yolun yarısında sayılırdimda yavaş yavaş hissediyorum hareketlerini kıpırdamalarini ama bir gün çok hareketliyse ertesi gün çok sakin bende endişe ediyorum hep 19+1 deyim daha bende