Gulsemin6155 turkan403 doktor daha net belli değil ama tahminde bulunabilirim dedi doktor net olarak bakmadı 14. Haftadan önce net söylemiyormuş doktor üzüldüm bende size sormak istedim 1 ay sonra diğer kontrolüm
turkan403 Gulsemin6155 bence çok iyi doktorun yanılma payı olmaz emin olmadan söylemeyen doktor binde bir 🤭16.17den snra netleşiyo rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Gulsemin6155 turkan403 emin değilim dedi cinsiyet partisi yapacaksınız hiçbirşey söylemiyim net değil çünkü dedi teşekkür ederim mesajınız için biraz da olsa yüzüm güldü bugün. Güç aldım gibi
Gulsemin6155 turkan403 ilk gebeliğim bir tane düşük yaptım 1 sene üstüne tekrar nasip oldu bira stresli sürecin geçti 🥺
turkan403 Gulsemin6155 saglikla gelsin inşallah 🤲 sknti stres yapmayın 🤲 rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Mrsacar Gulsemin6155 13. Haftada erkek demişti doktor 16 da kız olduğunu öğrendik şuan 2 yaşında bir kızım var 🌸😅💖 sizin benişinizide kıza benzettim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım 🤲🏻🥰
Gulsemin6155 Mrsacar ay amin inşallah çok teşekkür ederim mesajınız için doktor kontrolüne 1 ay var 16. Haftada gitmiş olacağım doktora mesajınız mutlu etti beni çok sağolun 🥰❤️