Dyguackgz bez stoğu yapmak hiç mantıklı değil o bez bebeğe iyi gelmeyebilir, ben yapmadım babyturco denicektim sadece bir paket aldım ilk başta iyi gibiydi hatta eşim 2 paket aldı kullanıyoruz diye baktık çok sürmedi pişik yaptı 1 paket hiç açılmadan duruyor yani doğduktan sonra bile stok yapmak mantıklı değil. Her bebek farklı bende molfixe geçtim 11 aylık olduk hala onu kullanıyoruz ama yinede memnunum alın diyemem sizin bebeğinize o da iyi gelmeyebilir. Yani indirimden yararlaniyim derken iyi gelmezse elinizde kalıp üstüne tekrar masraf yapmak zorunda kalma durumuda var tabiki yinede siz bilirsiniz. 😊