hllaltas25 Kızım dün 5 yaşına girdi. 3 ay önceki gebeliğimde öğrenir öğrenmez söyledim. Çünkü çok istiyordu. Herşey güzel gidiyordu. Ta ki 17. Haftada bebeğimi kaybedesiye kadar. 1 hafta söylemedim ama sürekli gelip “kardeşim” diye karnıma sarıldıkça içim sızlıyordu. Bir şekilde kardeşinin melek olduğunu anlattım. Bir süre her evimize gelene, gittiğimiz yerde “biliyormusun benim kardeşim melek oldu melek” diyordu. Bir süre sonra unuttu. Şimdi yeniden hamileyim söyleyemem için bir süre beklemek istiyorum. Hem kendim korkuyorum hemde kızımın tekrar üzülmesini istemiyorum. Her şey güzel olduğu vakit 20 haftadan sonra söylemeyi düşünüyorum.