Adabp çocuk gelişimciyim. Sıfır ekran gitmeye çalışın, çok pişman olursunuz. Özel eğitimde de çalışmış biri olarak söylüyorum, ekran hipnozdur. Bebeğin algısını mahfeder, hele bir yaş çok çok erken… bazı doktorlar istedikleri kadar otizme genetik vs desin. Literatürü ve otizmli aileleri incelerseniz tv ile çok büyük bağ var. Zaten sofır ekrana inince çopu otizmli çocukta düzelmeler görünüyor