Kbradll Arkadaşlar 27 Eylül son adet tarihim ama bebeğimin kalp atışını duymadık daha hatta kese var yolk da var ama bebek yok sata göre 7 haftalık olmam lazımken doktorun usgsinde 6 hafta olarak gözüküyor bu normal mi
Ceren1996 Kbradll son adet tarihim 29 eylul. Dun ilk kontrole gittik 6+5dik. Keseyi gördük 4 tüp kan aldılar 1 hafta ya da 10 gün sonra gel kalp dinliyelim dedi doktor. Sonuçlarda o zamana çıkarmış anca. Lekelenmeleriniz devam ediyorsa tekrar yine doktora gidin
defnevedoruk Kbradll benimde 27 eylül. geçen hafta bugün keseyi gördük, dünde kalp atışını dinledik ama benimde sizim gibi 6 hafta ile uyumlu çıkıyor
Kbradll Ve dün kahverengi leke geldi hemen acile gittim bir tane progestan hap verdi onu içtim sürekli uzandım geçti eve geldiğimde çamur gibi geldi birazda daha sonra kesildi yani bu normal mi değil mi anlamadım halen
Kbradll Ceren1996 devam ediyor evet baktılar ordada alttan 1 tane progestan hap verdi eve geldim hep uzandım azaldı ama korkuyorum yine
Kbradll defnevedoruk göremedim ben daha haftaya gel dedi bana perşembe tekrar gidicem dünde bu yana kahverengi lekelenmem oluyo