Senanur07 Bu haftaya kadar beslenmem gayet normaldi artık aşırı acıkıyorum geceleri açlığa uyanıyorum sürekli bir şeyler yemek istiyorum böyle olan var mı? Kullandığım d vitamini ve demir ilacından mı acaba
Iremsvn Senanur07 14-24 haftalar en çok kilo alınan haftalarmış bende aynı şekilde 15+3 üm sürekli bişeyler yemek istiyorum hep açım 😩
Kur Senanur07 11 haftalığım gece geç yiyip yattım sabahın köründe acıkmiyim diye yine sabah kalktım açlıktan kustum bu nasıl geçecek 😞
gmz0007 Senanur07 ayyy ilk trimesterin bitmesiyle beni bir açlık vurdu kendimi durduramıyorum sabah akşam saat farketmeksizin yiyorum kiloda alacağım diye ödüm kopuyor ne olacak böyle ya 😃
Senanur07 Iremsvn ben de maalesef.. sabah erkenden uyanıyorum midemin açlığına gün içinde canım sürekli sağlıksız kilo yapan şeyler çekiyor
Senanur07 Kur 13. Haftaya kadar bende sabahları açlıktan kusardım uyandığın gibi ağzına bikaç tane çubuk kraker atabilirisn iyi geliyor
Lenam_03 Ben hamileliğimi öğrendiğim 4.haftadan beri aynıyım iştahım çok açık kendimi durduramıyorum yemeyince midem bulanıyor şu an 10.haftadayım ne yapacağımı bilmiyorum
Senanur07 Lenam_03 benimde yemeyince midem bulanıyor çok yememek için acıktığımda bikaç tane çubuk kraker atıyorum ağzıma
Senanur07 gmz0007 ben de öyleyim kendimi durdurmaya çalışıyorum şimdiden almaya başlarsam doğuma kadar çok alırım
MinikBrokoli Bende 2. Olduğu için mi bilmiyorum pek iştahım yok gibi, boğa Burcu sürekli yiyen biriyim ama gebelik başlayınca iştahsızlık var 🤪(7.hafta)
Senanur07 gmz0007 ben 16 hafta oldum henüz kilo almamışım. Çok su içip her gün yavaş da olsa yürüyüş yapıyorum