Aleyna48 Kızlar merhaba. Daha önce bir kere daha olmuştu 5 dk sürüp geçmişti. Bu sabah kalp ağrısıyla uyandım yine kalbim böyle nefes aldıkça battı nefes aldırmadı 10 dk sürdü. Hastaneye gidecektim geçmeseydi. Sizce neden olur
Mrvsmt2502 Aleyna48 kas spazmı olabilir. Benim olmuştu 1 kere 1 hafta geçmedi ağrısı kalbim sıkışıyor gibi hissediyordum sanki kaburgam kırılmışta kalbime batıyor gibiydi
Gamze_dn Aleyna48 bende o çok oluyor cnm genellikle soğuk girince oluyor rüzgarlı havada ney yel.giriyor .Ben bunun için acile.gittmistim okdr nefes aldirmadiki saturasyonum çok yüksekti hicbisey yapmadılar hamile olduğumdan dolayı kendini sıcak tut geçiyor .Ama ağrı koluna yayılır bulantı kusma olursa mutlka git acile