MSerin Bat 15 kasım’dı 14 kasımda kahverengi küçük bir leke geldi. Bu sabahta baktığım da silik bir çizgi gördüm . Sizce gebelik var mıdır? Bu arada 11 kasımda başka bir sebepten beta hcg vermiştim negatif çıkmıştı . Dua edin kızlar 🤲🥲
ezgickm MSerin değişmiş olabilir 5 gün geçmiş aradan canım🙏 ama bu aralar testler çok yanıltıyor hep yalancı pozitif görüyorum postlarda emin olmak için bir tane daha yap derim🌸
MSerin ezgickm bugün daha bekleyip olmazsa kan vericem , çünkü glifor kullanıyorum gebelikte durumunda direkt bırak demişti doktorum. Hayırlısıyla pozitif çıksın da🤲🤗
beyzaakartal MSerin imkanınız varsa kan testi vermeniz daha doğru olacaktır gebelik testleri çok doğru olmayabiliyor bende defalarca yaptım silik çizgi bile göremedim en son ovulasyon testlerinin içinde gönderdikleri test ile yaptım onda çift çizgi görünce hemen kan verdim beta 9 ile öğrendim gebeliğimi şu an bebişi gördük kalp atışını duyduk çok şükür
MSerin Kızlar dayanamayıp kan verdim ve şükürler olsun 29 çıktı . Rabbim isteyen herkese nasip etsin , sağlıkla büyümesi nasip olsun hepimizin değerleri🥰❤️