Zeynpatak sağol canım ama standart olanla aynı o zaman ikisi de büyük olucaktır standartlı yenidoğan dedikleri için almıştım ama aldığım 1-3le aynı gibi, 1-3’de herkes yenidoğan fazla giydirilmiyor dediği için aldım standartı alalı biraz oldu 1-3 yeni aldım acaba değiştirsem mi bilemedim ilk hastaneye yenidoğan mı götürülmeli