Hanımlar 28. Haftadayım başlarda hamilelik varisi olduğunu öğrendiğim bacak ağrılarım vardı geçer diye düşünüp doktorun önerdiği varis çorabını kullanmamıştım ama bebek büyüyüp baskı arttıkça varislerde artmış doktor bu sefer dizüstü varis çorabı verdi orta sertlikte normal varis hastalarına verilenlerden. Asıl mesela şu ki ben 3 gündür varis çorabını sabah giyip akşam çıkarana kadar çocuk haraket etmiyor ve ben akşam çorabı çıkardığım andan itibaren arka arkaya ritmik şekilde sayısı 20 leri geçen kalp atışı gibi hissediyorum sol kasıkta ya da solun biraz yanında ve sonra yine bebekte başka haraket olmuyor istediğini yap tepki yok. Ben çorapla kan akışını yavaşlattığım için beslenemiyor mu? Ve çorabı çıkarınca bir anda fazla kan akışı gelince kalbine ağır mı geliyor bebeği mi yoruyorum zarar veriyorum bilmiyorum ama 3 gündür hep aynı tepki aynı süreç bunu yaşayan oldu mu? Doktor kesinlikle giymen gerekiyor diyor ama bebek böyle tepki veriyor