Geçmiş olsun 🌸 geçen hafta aynı şikayetler bende vardı, tahlil sonucu crp yüksek çıktı ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Bu hafta tahliller tekrar yapıldı ve enfeksiyon bitmişti. ( ishal devam ederse hastaneye gitmemi söylediler çünkü erken doğuma sebep olabiliyormuş . Doktora gitmenizde fayda var )