nurcakir58 ilk gebeligim bobreklerde buyume var dedi 20.haftadayim suyum oyuzdsn azaliyomus caresi yok dediler napocam bilmiyorum
Semaburak nurcakir58 bol su iç eğer çok ilerlerse stend falan takıyolar bende de vardı büyüme 33 hafta olduk 16 dan beri gitmedim baktırmaya bazen hafif hafif ağrıyo ama korkuyorum 😬 sen ayda bir kontrol ettir ama
Siinemaydinlar Cnm bnm de 26 haftamdaym bobreklerimde buyume var denildi ama su falan hic bisy soylenmedi hersey norml yani sadece sancim agrim oluyordu bobreklerimde bide tas goruldu birisinde onun agrisinida cktim anliycgn
Siinemaydinlar Semaburak stent denilen sey tel oluyo galiba birisine takmislar 7 aylik cocugu dogurmus takarken suyunu patlasmslar bebegin
Semaburak Siinemaydinlar evet tel. Riski varmış zaten enfeksiyonda kapabiliyomuş çoğu takılan inşallah gerek kalmaz ya bende sırf bu tarz şeyler derler diye gitmiyorum aşrı bi sokıntım yok ama elimden su şişesi düşmüyo daha ilerlemesin diye 🤷🏼♀️
Leyla93 Bende de oldu canım ozmanlar hem özele hem devlete gittim sadece bol su tüket diyolar ağrısına buscopan yazdı ama hiç fayda etmiyor çekcen hertürlü yani şuan 34 oldum maşallah deyim o sancılarım yok artık zamanla geçiyor inş sennde geçer ayrıca sadece bana sancın çok artarsa gel nst bakalım doğumu başlatabilir böbrek sancısı demişti