Merhaba gebelerim bugün 37+2 yim ve dün yalancı sancılarım başladı galiba kasık ağrım ince ince adet olacak gibi vardı sabah uyandığımda geçmişti ama bebeğin ağırlığını artık kasıklarımda hissediyorum bebeğin başı 1 aydır aşağıda en son gittiğimde rahme yerleşmeye çalışıyordu. İlk gebeliğim Gerçek doğum olsa anlaşılır diyorlar siz bu konuda ne düşünüyorsunuz :) yalancı sancılar gerçeğe döner mi yoksa bebiş haftasını bekler mi