Leyli_gul ben 24 haftalığım ve bende de sağ göğsümde su gibi akıntı oluyor bazen. Kayınvalideme sordum normal dedi sakin sıkma dedi o suben sağlıklı süte dönüşecek bebek ilk doğduğunda onu icmeliymis o yüzden sıkmamam gerektiğini söyledi bol protein var içinde. Ayrıca bende daha olmadı da bir yerden sonra akıntı göğüs ucunda delikleri kapatacak şekilde kabuk tutarmis onu da kaldırmamak gerekmiş. Sağlıklı sütün boşuna akmasını engelliyormuş.