Sonunda bende doğurdum ☺️ kızlar 39+2 kontrole diye gittim 3 cm acilmam vardı ama sancım yoktu doktor ultrasyon bakalım bebek iyiyse evde çek sancini dedi yakindim hastaneye , ultrasonda bebeğin suyu da azalmıştı ve suni sancıyla doğuma almam gerek dedi .saat 12 gibi yatisim yapılıp hemen az miktarda suni sancı takıldı . Gider şiddetini artan sancılar olmaya başladı sıcak suyla duş alıp yürüdüm sürekli , acilmam hep 3 di ve olmuyordu . Doktor suyumu patlattı ve ve sancılar inanılmaz bi hal almaya başladı . Tabi buna kendi sancılarım da eklenmişti.
Saat gece 3 de başladı acilmam ve sabah 6 artık 9 cm idi doğum başlamıştı . Yavaş yavaş ikinip bebegimi itmeye başladım başta herşey güzeldi ama sancılarım azalmaya başladı bı anda ve bebegin kalp atışları düştü , solunumu çok yavaşladı , doktor riskli duruma girdiğimizi sezeryana bile yetisemeyecegimizi ve var gücümle onu dogurmam gerektiğini söyledi. Durum ben ve bebeğim için o an çok zordu ama başardık bebeğim çok zor doğdu ama sağ salim doğdu . Onu solunum sıkıntısıdan dolayı hemen kuvoze aldılar. Benimse biraz kesi ve yirtiklarim fazlaydı , ikimizde çok zorlanmistik ama neyseki hepsi geçti onları görünce herşey geçiyor inanın çok güzel bı mucize anne olmak . Çok pozitif olmasada hikayemiz böyleydi şimdi çok şükür ikimizde iyiyiz birazcık ayrı kalsakta hızlıca iyi olup kavuşacağız . Darısı tüm gebelerin basina inşallah kolaylıkla dogumunuz olur .
Bu arada sütüm hemen gelmedi malum bebekte emmeyince gelmiyor bol bol sicak suyla yıkayıp sagmaya calisiyorum ama yok tecrübeli anneler yazabilir mi ne yapmam gerekli diye. Şimdiden teşekkürler herkese 💜