Ben de abartısız gayet sade hazırlamama rağmen küçük boy valiz zor bela kapandı artı bir de sırt çantası hazırladık. Bir enerji bulabilirsem onları büyük boy valize geçiricem. Kış olduğu için kalın battaniye vs baya yer kaplıyor rahat rahat orta boya yerleştirmek daha mantıklı sanırım