Sukut1 Kızlar daha 6 haftalık hamileyim hic bir karar veremedim bana yardımcı olursanız sevinirim bilirsiniz ki her kafadan bi ses çıkıyor . yok özel yok devlet ne önerir siniz
Serays Sukut1 ben ebru ünala gidiyorum normal doğumcu olduğu için kendisini tercih ettim ilk kızımda onda doğdu özel kliniği var tek problem muayene ücreti yüksek 350₺ bütçenize uyarsa kesinlikle öneririm
Damla01 Devlete hic gitmedim. Özele gidiyorm epc hastanesi sedat esen doktorum. Dogumlarida medlinede yapiyor. Cok ilgili alakali bir doktor.
Synonyms balcalı hastanesine tahlil yaptırmak için gitmiştim doktor iyi ama oraya gidip sıra bekleme stresini yaşamak istemem sanırım her muayenede. muayeneler de tartışılır zaten. medline hastanesine gidiyordum doktordan memnun kalmadığım için acıbadem hastanesine devam etme kararı aldım. ultrasonlar arası ve doktor ilgisi arasındaki farkı görünce iyi ki bu doktor değişikliğini yapmışım dedim. eşim yeni doktoru görünce eski doktorun doktorluğundan şüphe ettim dedi:) ben memnun kaldım tavsiye ederim.