raabiiiaaaa Eylulunannesii ilk gebeliğimde gitmiştim düşük yaptım ikincide de gittim ama artık sezeryan yapıyorum dediği için doktor değişikliği yapmıştım😄kaçıncı haftadasınız
Sinemm68 Eylulunannesii ben de gidiyorum 2. Gebeliğim ilk kez ona gittim ilk aydan itibaren çok iyidi 26 haftalık kız sizin?
Eylulunannesii raabiiiaaaa artik sezeryan ki yapiyorum dediii .. zaruri olmadigi surece neden sezeryan yapsinki normal dogum yaptirdigi bu sene 4 tane arkadasim var benim
raabiiiaaaa Eylulunannesii yaş itibari ile sanırım bilemiyorum bende şaşırmıştım ama çevremde 4 5 kuzenim oraya gitti ve hepsi sezeryan oldu geçen sene😊