-Arzu-76 Basur problemim var şişlik var basur memesi deniliyor sanırım içten değil dışta var normal doğumda artırır mı doktorum artma ihtimali var dedi bunu göze alan oldu mu nasıl sonuçlandı acaba
Bubu_ -Arzu-76 bende de aynı problem var ama doğum için eksi yanı olmadı herşey aynı şekilde devam ediyor yine kişiden kişiye değişebilir
Balyanaklikoalam -Arzu-76 hamileliğin son haftalarında bebek baskı yaptığı için bende de oluşmuştu ilk dogumumda doktorum fitil ve krem vermişti tam geçmemişti tabii ki normal doğum yaptım biraz arttı ama doğumdan sonra azalarak geçti kendiliğinden
DilaD 40+1 deyim benimde aynı şekilde doktoruma sordum normal doğuma engel değil ama ıkınıcaksın o daha da dışari çıkıcak dedi kaşıntı için krem kullanabilirsin dedi ama sıcak oturma banyosu yapıyorum sık sık o yüzden kaşıntım ağrım olmuyor