Cagla44 Bende prolaktin yuksekligi vardi devlette dahiliye doktoru endokrinoloji bolümüne gonderdi. Orasi da ozele gonderdi makroprolaktin testi icin. Cocugum olurmu dedim olur dedi cok yuksek degil dedi. Prolaktin yukselmesi gogus ucu uyarılmasindanda olabiliyo ona dikkat et. Ben makroprolaktin testine Gitmedim. Iki ay sonra hamileligimi oğrendim. Bildigim kadariyla beyinden geliyorsa sıkıntı oluyo beyinden gelmiyorsa sıkıntı olmuyo. Bunu da makroprolaktin testi ile daha iyi anlıyorlar