2cocuk2kopek Zeyzeyy- son ana kadar benim normal gidiyordu ama bebeğin kalp atışları çok yavaşladı ve hiç açılmam vs yoktu zorunlu sezaryene alındım. Doktor direk sezaryen yapıyor diye bir durum yok sizin ve bebeğin sağlına göre ilerliyor