Mine34 dogumdayken başınızı çok cevirmeyin ben ilk geçince başımı bebeği koyup muayene edecekleri masaya doğru çevirdi doktor ten tene teması yaptı yuzume dayadı sonra orda muayene oluşunu izledim kafamı hiç cevirmedigim için agrimda olmadı çok şükür iyi ki doktoru dinlemisim 🥰