Merhaba güzel anneler tursu kurmuştum çok şükür çok güzel oldular siyah tuz ile yapmayı denedim ölçüleri düzgün koydum ama yinede biraz tuzsuz, tatsiz gibi herseyi çok güzel ama tuzunda sıkıntı var şimdi tuz döksem olur mu acaba bilenler varmi nasıl tadını ayarlayabilirim???