Kızlar merhaba. 30 haftalık hamileyim. Grçen hafta kontrolümde sıvı fazlalığı görüldü. Perinatolojiye gönderildim, nst bağlandım normal çıktı , şekerim normal. Eşimle kan uyuşmazlığımız var , iğneyi 2 kez olmak zorumda kaldım16. Haftamda kanamam oldu o zaman ve geçen hafta oldum. Şekerim olmadığı için korkuyorum sebebi nedir bu durumun başına gelen var mı ?