Aishamom Ya üzüldüm sizn adınıza, çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda sağlıklı şekilde olumlu haberi alırsınız. Ameliyat süreci nasıldı toparladnz mı.
Benim 13+5 oldu çok şükür herşey yolunda. geç döllenme olduğu söylendi o yüzden kalp atışını falan geç duyduk bayağı